Kalasbyxor och lacksandaler

finkalas

Det kan väl inte vara bara jag som minns alla barnkalas man var på som mindre..
"Jag vill ha min finklänning och mina svarta lackskor med rem. Och kalasbyxorna!" (strumpbyxor benämndes på den tiden med detta ord för den som inte visste ;)

En cool och något fransk efterapning på dessa dagars outfits. Den lilla jackan, klänningen och lackskorna. Men i mordern och vuxen tappning behövs självklart lite smycken till ;)

Jacka Paul and Joe
Klänning Diane von Furstenberg
Skor Chloé
Ring Kenneth Jay Lane
Halsband Tom Binns


Inte helt osökt kommer en del av släkten hit i dag för att fira storasyser som just fyllt 21. Det bästa som alltid är maten; köttfärspaj, sallad och fetaost i örter och vinäger. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback