Mina bags.

Exklusiv titt på alla mina väskor.. eller ja.. de jag tycker att jag kan visa och som skulle kunna vara kul att kika på.


73263-40

→Grön/Vit överst. Beatels väska från Wedins | Köptes i början av nian. Jätte bra att ha böcker i.

→Svart väska - Åhlens | Köptes.. ja när köptes den egentligen? Åttan? Använder i af inte mycket längre.

→Rosa väska med blommor - HM | Jätte söt säckväska från förförra sommaren. Rymlig och uppiggande.

→ Ordning och reda påse - Ording och reda NK | Endast för förvaring av böcker eller dylikt.

→Blommig kuvertväska - Wedins | Love it! Köptes i sommras men har inte hunnt användas så mkt ännu.

→Blommig/Brun väska - Åhlens | Min vardagsväska. Rymlig och bra. Inhandlades i somras. Nu har det dock kommit massor med nya leveranser.

→Svart väska m. "nitar" - Wedins | När köpte jag denna? Används inte mycket alls.

→Vit liten väska - fått av farmor | Så söt. Perfekt för plånboken och mobilen. Söt till klänning.

→Svart glansig väska- HM | Min party bag nr1! Köptes inför jul och nyår förra året (05-06) Super söt!

Ser gärna andras väskor också. Visa gärna! Se det som en utmaning om ni vill. Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback