Britneys uppgång - ett fall?

       

 
        


Alla minns vi Britneys stora debut som lydig och känslosam skolflicka som sjöng glada flick-pop-låtar. Hennes image byttes sakta men säkert till den lite mer självsäkra kvinnan (i'm not a girl, not yet a woman). Snart var Britney glödhet och med låtar som Toxic, Boys och I'm a slave for you erövrade hon världen med storm, som den nya kaxiga och sexiga Britney. Det är väl henne alla saknar?

Åren gick och karriären la hon på is då hon gifte sig med KevFed, och hon blev bara sunkigare och sunkigare. Milkshake var numera hennes mellannamn. Anledningen var troligen lilla Sean Preston som låg och väntade i hennes mage. Britney syntes inte längre på röda mattan, utan iförd kort bommullsklänning, truls på huvudet, platå flipflops på fötterna och en shake i handen på lata promenader. Babyn kom och alla tänkte väl "nu kanske det blir ordning på torpet", men nehe då. Brittan gräddade ytterligare en bulle i ugnen. Hon plåtades för Harpers Bazaar och visst var bilderna underbara. Britney var fräsh och sexig, samtidigt som hon hade en mage likt en vattenmelon. Baby numemr två kom och så även skilsmässan.

Enligt många är Britney på väg upp. Hon syns på allt mer classy tillställningar och enligt många är det hennes nya jag hon visar upp. Något mer slimmad, något piggare och lite mer aktiv. Men nej.. jag tror faktiskt inte (jag hoppas dock innerligt på att jag har fel) att Britney kommer mycket längre. Kläderna är inte som förut, ja seriöst.. vad har hon på sig??? Det är som hon legat i koma under dessa år. Som att hon inte förnyat garderoben medan hon vandrat om kring i sina mysbrallor. Magtröja? Nej! Sidenslips? Nej!
Tyvärr.. jag litar inte på detta... men jag hoppas.
Rätta mig om jag har fel? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback