Fejksol!

Skola till fyra i dag. Inledde med försening (läs pytteliten) till gympan. Elevledd lektion med fotboll, riktigt roligt. Följt av äcklig ( ja äcklig ) lunch och sedan samhäll. Skoltidning till sist. Slappt där.
Efter skolan solade jag. Känner mig lite brunare. Ska snart dusha. Många säger att man ska vänta med att dusha i två timmar efter solning för att färgen ska sitta bättre. Det tror jag inte på egentligen, men jag väntar ändå. Haha. Tacos mys hemma i kväll med familjen. Jobba i morgon.
Kommit på att jag inte hunnit lägga upp outfit bilder på... ja jag vet inte alls. Ska försöka till veckan som kommer. FÖRSÖKA! Men jag tycker att jag uppdaterar bra med annat.
Hey, just det ,har kommit på ett ny serie redan som jag förhoppningsvis hinner starta i kväll, annars i helgen. Pussar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback