The good an the bad!

Är trött nu, som vanligt. Har FN rollspel i morgon. Det är precis vad det låter som. Möten i generalförsamlingen ( på låtsas då ) och det är elever som agerar delegationer. Vi är Iran. Speech i morgon iför mååånga. Över som bara den. Ska bli skönt när det är över.

Bra:
♥ Jag har härliga doftljus att mysa med
♥ Mammi har köpt turkos färg till väggen! Yey!! Äntligen ska jag måla!
♥ Vi får ha snygga sekreterarlooks outfits i morgon. Eller ja.. VI MÅSTE! Jag ska ha svarta byxor, Tiger of sweden blus samt LV - scarf i guld och brunt!
♥ Ska lägga mig tidigt i dag för att orka med morgondagen (fast det kanske inte är positivt)

Sämre:
♥ Är sjukt trött och har ont i huvudet
♥ Är så lagom nervös inför talet i morgon. Men det kanske är bra?
♥ Måste hinna stryka min skjorta och hämta min Lv scarf som K har (ooorka)

♥ Det är sjukt långt till lovet :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback