Serie. Mina nagellack. Mina smycken. Del 3

Och rött är på tapeten. Rött är en klassisk färg som passar de flesta och som gör varje look lite mer feminin. Håller i sig år efter år, och det är därför det känns så behändigt. Samtidigt som det är lysande vackert.


    

    


Mitt röda kommer i från Mavala och heter London. Det är nyköpt by the way. Ni kankse börjar ana att mavala är favoriten när det gäller lack. Smyckena jag fotat till är mina guldkorn. Alltså dem jag förvarar i ett smyckeskrin. Guldring från ma och pa på konfirmation. Mitt stjärntecken i ett halsband. Halsband med diamant berlock från min farmor (silver, eller var det vitguld?). Tre berlocker. Ängel och kors från konfisrmation och "bambi" som jag sa när jag var liten... har jag alltså haft sedan jag var liten. 
Means much to me.

Kommentarer
Postat av: Anna

Väldigt fint och elegant!

2006-10-03 @ 22:51:08
Postat av: Julia

Anna: Som den nagellacksälskare jag är så kan jag återigen inte annat än att hålla med. Förresten, Har inte du blogg? Skulle vara kul att läsa i så fall och om inte tycker jag att du skulle passa i att ha en. :D Du verklar ha mycket kul att komma med. Säg gärna till i så fall :)

Postat av: Anna

Tyvärr har jag ingen blogg.. Får se om jag fixar en i framtiden kanske!

2006-10-04 @ 22:37:50
Postat av: Julia

Anna: Ja det tycker jag ;)

2006-10-05 @ 08:32:12
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback