Advertising time.

Håller på och jobbar med en skoluppgift inom Småföretagandet. Analysera reklamer är väl inte vad man gör till vardags. Man läser den eller så gör man det inte hel enkelt. Så det är lite boring. Men jag ska inte klaga för särskildt krävande är det inte.
Är nöjd med att jag fick upp min andra del i serien i dag. Soft.
Morgondagen kommer läggas på plugg och träning. På torsdag är jag ledig (ska bli himla gott med sovmorgon) och så bär det antagligen av till stan med en väninna. Shopping! På fredag blir det look-alike-återträff med förra klassen. Ska sy en svat klänning. Har redan tyget. Så nu ska jag hitta någon söt kändis. Alternativet är ju att ta någon av mina främsta stilikoner (Nicole Richie, Kate Moss, Sienna Miller eller Keira Knightley). Har varit himla mycket inne på Sienna. Eller någon man är lite lik. Har ni några tips på vad ni tycker så please tell me!! Är himskans tacksam för förslag!
Nej.. back to studies. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback