Rea

 

Först i går gav jag mig in i rea-kaoset. Ett regnruskigt Göteborg tvingade mig dock att avsluta min runda innan jag hunnit igenom alla boutiqer på Vallgatan, Magasinsgatan och Drottninggatan. Det var helt enkelt för blött.

Zara hittade jag denna Chloé inspirerade blusen. Endast nedsatt med en 100-lapp. Men eftersom det var sista exemplaret tänkte jag att jag bara inte fick låta denna look-a-like slinka undan. Så fina detaljer.
Sista stoppet blev Fiorucci på Vallgatan, varifrån jag gick med en påse. En härlig stickad, lite oversized väst i ull och siden (where?!) från Rodebjer. I övrigt hade Fiorucci mest 30%. Provade ett par jeans som jag hoppas kommer finnas kvar om en halv vecka, och också då är sänkta i pris. Is i magen var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback