Things i'd like

image799

Jag är verkligen så sjukt insnöad på kjolar. Finns det något finare? Denna roströda kreation från HM är nu på rea och ett lätt byte.

Till det svarta nylonstrumpbyxor som jag börjat falla för mer och mer (har ju gillat stickade bäst).
 
Asos skorna finns många varianter på, och har funnits ett tag (Asos-skon är ju en av dem). Jag är egentligen för lång för klackskor, men man kan ju alltisd köpa ändå.. ;)

Stella tröjan
balanserar outfiten så att det inte blir för fint. Däremot tömmer den plånboken. Tyvärr. :(

Fransar syns mer och mer
, och jag ska enligt mina planer haffa ett par skor till våren. Nu är min fråga bara; kommer alla ha fransar och ska man då skita i det eller vara först med det? (Fransväskan är från Asos)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback