A little bit of luxury for every day!


image382



         


♥ Friis and company väska som jag bara inte kunde motstå. Tidigare den morgonen kände jag att jag saknade en svart väska, men tänkte inte mer på det då. Då jag senare sprang på en på stan var saken klar.

♥  Urgulligt hårspänne i form av ett hjärta. Hjärtan är något jag fallit för nu på senare tid. Min hjärtsamlig ökar och ökar. Och min Friis and company samling med. Är en sucker för vissa av deras grejer. (Skulle man kunna säga att jag dyrkar dansk design? Då jag även avgudar Dyrberg & Kern?) Anyway...

♥ På Yves Rocher hittade jag denna rosa skrubbpuff (eller vad kallas de). Jag tycker själv att de är mycket bättre än exempelvis svampar.

♥ Äntligen bestämde jag mig för att köpa in en grå hoodie från HM, då jag allt för ofta kännt att jag varit i behov av en.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte sött hjärt-hårspänne. Vart köpte du det?
kram

2007-03-13 @ 16:24:59
Postat av: Julia

Sandra: Det inhandlades på hm, för bara 19,50. Sorry skulle ha skrivit det till. :) kram.

Postat av: Emma

ooh hårspännet var så sött!!

2007-03-14 @ 15:01:01
URL: http://emmisjohansson.blogg.se
Postat av: Julia

Emma: Tack, va kul att du gillar det! :D

2007-03-14 @ 19:30:30
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback