Chai Latte och Shopping (och en gnutta regn)

Shoppingen i dag ägde rum på förmiddagen. Tur var väl det - för nu regnar det och är allmänt jättegrått ute. Jag kom hem med en kofta, ett par stickade vantar och en poncho (bilder kommer). Mest lycklig är jag över att jag har pengar kvar och att jag därmed kan shoppa again soon.

Btw, i dag var första gången ever jag smakade på riktigt chai latte. Det är ju fantastic! Någon som vill fika chai latte med mig?

Anyways så bär det av på restaurang om ett tag. Med andra ord måste jag ut i regnet förr eller senare. Huva!

Kommentarer
Postat av: elsa

Åå roligt :) Ja jag tycker det är bra med inköpslistor, då kan man skriva upp allt man behöver och har sett och följa den för att lättare låta bli den "onödiga" shoppingen

Postat av: Julia

Håller helt med :)

2007-11-01 @ 11:27:35
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback