Vecka 24

Hej. Har vart full rulle i flera dar nu, så jag har inte haft mycket tid över. I måndags träffade jag J för en secondhandtur samt lite vanlig shopping. Införskaffade en ny vit blus och en ny lila klänning. Helt onödigt egentligen, men what the heck. I tisdags såg vi matchen på ferdinand på kvällen och det slutade ju himla bra :) Onsdagen var världens slappdag och jag orkade inte lyfta ett finger. I går var jag med K och vi drog till RL och åt godis, sedan hade vi picnic vid kanalen var vi stötte på två stockholmare som alsöt sig till oss för resten av kvällen som för övrigt slutade på Victoria.
I dag har jag varit i stan med min syster som shoppat (jag höll mig) och om 4½ timma ska jag på middag hos K och efter det ska vi på fest på Barsidan. I morgon åker jag till landet och stannar där till söndag kväll. Ja det var en vecka ganska kompakt på tolv rader. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback