Bättre än såhär blir det inte..

.. och då syftar jag med nedstämd ton på bildkvalitén. Kameran har gett upp och vill bara ta suddiga bilder. Måste ha en ny.

I alla fall är detta lacket som sitter på just nu. Det är väldigt enkelt och i någon rosa-begie-créme-historia. Som fransk manikyr utan vit rand. Bra eftersom det är fräschare än utan lack (enligt mig) och kan användas oavsätt färg på kläder. Min färg heter Delicate och kommer från Mavala. Det är krämigare och mer fylligt i färgen än ett annat liknande jag har från HM, som nästan inte täcker alls. Detta täcker jättebra! ;D

   

Kommentarer
Postat av: Anna

Enkelt och fint! så ska de ju vara här i livet. Men snart är de sommar och då plockar vi fram det vita igen, eller hur?

2008-03-24 @ 20:03:21
Postat av: Julia

Anna: Åh ja, jag satt och tänkte på mitt vita lack i går (som dock är uttorkat) och tänkte brun hud + vita naglar! Lika sommrigt som alltid! :D kram!

Postat av: Sara

Mavala har bra lack!

2008-04-01 @ 11:22:31
URL: http://littlenova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback