Jag älskar er!

Det blev inte café i går. Oh nej, Kattis och tjejerna hade annat planerat. I stället hade de ordnat en överraskinggs fest för mig (i efterskott för min 17 års dag). Dom är för söta och jag älskar dem så mycket!
Vi åt gott och hade det jätte mysigt. Hela kvällen. Mina söta hade också köpt present till mig, (dvs Sara,Ullis,Camilla,Ida och Mirelle. De andra har jag ju redan fått av. I vilket fall, det var mycket oväntat. Men jag älskar överraskningar. Här är min underbara present:

   

Ett ljust solgult linner från Gina Tricot som de tydligen tycker att jag ska matcha med detta låånga bruna sidenband. Det tycker jag med! Mycket söt kombination.
Ni ska också få se kortet sara gjort till mig.
Älskar dem för alltid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback