Long list on rainy day!


Namn: Julia
Smeknamn: Olika
Ålder: 17 år
Längd: 165 cm
Vikt: 42kg
Favoritväska: Alla jag inte har råd med i princip. Mulberry har många karameller.
Favoritkändis: Nicole Richie. (Även Kate Moss, Keira Knightley och Sienna Miller = stilikoner)
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå
Favoritfilm: Harry Potter bla.
Favoritskor: Mina tygskor. Men till hösten förhoppningsvis ett par ankelboots.
Drömjobb: Skribent i magasin. (Jag går väl inte Itmedia för inget)
Favoritbutik / Sverige: H&M
Favoritbutik / utomlands: Oj.. H&m, zara.
Favoritkaffe: Latte Macchiato eller vanlig latte.
Sofi eller Ebba: Sofi
Favoritstövlar: Lårhöga runda tår.
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: allt jag får ungefär.
Hur många skor har du: Oj.. gårr inte att räkna. Använder dock inte alla.
Louis Vuitton eller Gucci: Prada ;)
Kilklack eller stilett: Kilklack
TV-program: Oc, Ghostwisperer, Miss marple, Lost, Morden i midsomer.
Drömutseende: Som jag.
Fulaste plagg i din garderob: Ett par gröna tights haha!
Snyggaste plagg i din garderob: Oj allt jag har är fint! Nån av mina toppar kanske.
Favorittidning: Cosmo
Länder du varit i: Öh.. Danmark, Tyskland, Österrike, Schweiz, Italien, Spanien, Kroatien, Tjeckien, Slovenien.. måste jag fortsätta?
Länder du vill till: Gb!!
Favoritplats i hela världen: Äh...?
Favorithändelse i hela ditt liv: När jag föddes skulle jag tro..
Drömbil: Bmw cab

Vill ha mest just nu..
Skor: Ankelboots och lackballerinas i svart!
Klänning: En mörk vid sak i mjukt tyg.
Väska: En mulberry tack
Jeans: Ett par slimmade sass and bide skulle inte sitta fel..

Ett eller annat..

Chloé / Celine
: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: Spy bagen.. ser bekvämare ut..
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: CL ofcourse!
Latte / Cappucino: Båda är bra.. men latte!
Coca Cola / Pepsi: Coca Cola, pepsi är inte riktig cola..
Paris / Nicole: Hm.. nicole har bättre kläder, paris är coolare. Lika?
OC / Beverly Hills 90210: OC.
Puss / Kram: PussPussPussPussPuss
Pastasallad / Kycklingsallad:  Pastasallad.. är lite rädd för kyckling.
Fläkt / solfjäder:Solfjäder är mer kvinnligt.
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: Pucciscarfen känns mer all round going. Scullscarfen håller inte länge till.
Önskat att du var någon annan? Någon som Nicole Richie?
Gjort bort dig för den du höll kär? Nej.
Snubblat runt i dina klackar? Nej. Jag är stadig!
Varit avundsjuk på någon? Oja..!!!
Hatat någon?Hmh..
Druckit / rökt / knarkat: ------------
Velat rymma och skaffa nytt liv: Nej. eller en gång när jag var liten rymde jag till garaget. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förlåt om detta verkar elakt men väger du verkligen 42 kg? Hjälp!

2006-08-11 @ 19:10:42
Postat av: Anonym

Skrev förgående inlägg, jag menar alltså att det är väldigt lite!

2006-08-11 @ 19:11:15
Postat av: Julia

anonym: Jo det är sant. Men det beror på att jag ganska nyligen fått diagnosen glutenintolerant, och därför har jag inte kunnat ta upp någon näring, då tarmen inte varit kapabel til detta. Synd att du är anonym.

Postat av: Anonym

Förlåt, det var inte så snällt att skriva så! Jag menar du kanske kunde haft någon sjukdom, som gjorde att du gick ner i vikt! Förlåt! Hoppas du inte tog illa vid!

2006-08-13 @ 17:26:21
Postat av: Julia

Anonym: Nej, alltså det är lungt. Jag måste formulerat mig konstigt. Jag menar mer, det var synd att du vart anonym för det är inget fel med att undra och det är klart att man måste fråga om man undrar något. Så det är helt lungt. Jag menar mer att du inte hade behövt vara anonym. :) kram.

2006-08-14 @ 14:23:36
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback