Latest news

       


        

Jag har varken hunnit eller i ärlighetens namn velat blogga det senaste. Det är så mycket som händer nu när man är ledig. Men nu tog jag mig lite tid, denna innesittar regniga lödag. Översta raden är lite nya köp. En mössa i turkosgrönt från HM, en UCLA hood i marint och orange. Det är verkligen marvolous, sitter i den nu! Nya knäsockor i härlig ullmix samt en lacoste bag. Väldigt händig då man har händerna fria. Perfekt även till sommaren.

Undre raden är julklappar. Fick som jag önskat mig både Your Heriess Diary (Paris Hlton) Och The Truth about Diamonds (Nicole Richie). Läser den sistnämnda just nu och jag lovar att betygsätta sedan. En rosa gosig kofta från Zoul föll jag för bara några dagar innan jul, och tydligen hade jag vrit snäll i år. Moster gav mig en tee från benetton. Underbar färg! Är ofta feg själv när jag ska köpa kläder, vad gäller färgen! Ett latteset låg också under granen. Muggar och skedar samt en mjölkskummarvisp.. eller vad man kallar dem. Nej.. nu blir det allt en latte alá Julia!
(ps. Allt detta plus en massa mer som antagligen dyker upp här förr eller senare d.s)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina presenter du fick :)

2006-12-30 @ 15:39:25
Postat av: Julia

Sandra: Tack ;) Det tycker jag med! :D

Postat av: hu?

vart finns nicole richies eller paris hiltons böcker någostans och hur mycket kostar dom?

2007-01-05 @ 15:56:00
Postat av: Julia

Jag tror jag har sett någon av dem på rea på Asos.com just nu. Annars tror jag att du kan hitta dem i vilken bohandel som helst. Om inte, försök på adlibris.se. Dem kostar nog ca 150:- st. Kram.

2007-01-07 @ 10:32:05
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback