Bloggen Speaking from Prag

Hej alla! Just nu ar jag pa hotel Ibis old town har i Prag.  Jag ville bo pa Hilton som ligger inom gangavstand harifran. Men det ville inte mamma och pappa. Det forstar jag. Med de priserna. Men jag far noja mig med att se det i fran mitt fonster. Vadret ar stralande och det har det varit hela vistelsen hela veckan i Kroatien ocksa. Har hart att vadret hemma i sverige har varit sisadar de senaste. Hoppas att alla har det bra oavsett vader.

Idag har vart en dag som givit mig vark i ben och fotter - kan ni gissa vad det betyder? Yes! Shopping. Jag och min syster gjorde hela prag. Underbart!!  Inhandlade sota shorts till mig och lite annat. 

 Men nu har jag annat for mig. Kommer hem pa torsdag morgon. Fler rapporter och sa vidare kommer da. Shopping i Prag special kanske :) Ha det sa bra alla! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback