Robbie the entertainer

73263-205

Just nu är en kompis till mig på Robbie Williams! Är jag grön av avund? Vill jag också vara där? Tycker jag att Robbie är en sann entertainer och att jag också borde stå och gapa i publiken? Nej.. absolut inte..
Jo!!! Det är väl klart! Åh va kul det måste vara. Har hört att han ska vara såå bra. men jag får nöja mig med en dvd konsert med honom. Haha.
Man brukar höra musiken från Ullevi när man spelar där, men inte i kväll. Hoppas att alla som är där har kul i alla fall <3
adiós! =)

(ps. Jag ska gå på Justin Timberlake om han kommer någon gång, gillar honom så mycket. Han är snubben med skön stil ;) ds)

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, jag önskar att jag kunde vara där! Så mycket!

Postat av: Julia

Sofie: Jag med! Jag hörde faktiskt let me entertain you det sista vid halv tolv i går kväll. Det hörs alltså ända ifrån Göteborg och hit ;) . kram.

2006-07-02 @ 09:57:46
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Samira

Jag ser gärna också Justin, men Robbie är inte riktigt min favvo liveartist att se.
Tack för komplimangen om håret. Det är väl det enda jag älskar med mig själv utseendemässigt. Håret... och ögonen. :D
Trevlig söndag!

2006-07-02 @ 10:13:39
URL: http://abassifar.webblogg.se
Postat av: Julia

Samira: Nej, i tidningen stod det att Robbie inte var så bra som han brukar. :/
Det var så lite så. ;) Ha en bra dag du med. kram!

2006-07-02 @ 11:34:32
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback