2:nd hand shoppat!

I dag bev en dag fylld med 2:nd hand spaning. Föst myrorna på Järntorget, sedan Emmaus på linnegatan, sedan frälsningsarmen och sist myrorna på backaplan. Fattades bara miss Ragtime. Hittade några skor som jag hoppas kommer bli använda nu i sommar. Av mig - och lillasyster (!!)
Jo för jag hittade världens roligaste badtofflor till henne. För små för mig, och jag tror jag är lite för stor för sådant. Dem ser ut som ankfötter! Supercoola! Och ett par tyg tofflor till mig, med blommor och bastsula. Superbekväma. De förljer med till kroatien. Och på Myrorna på Backaplan (backaplan känndes bättre än järntorget) fann jag ett par kilcklackar med peep toe i härlig chokladbrun färg. De är lite låga, men med klänning eller shorts framhävs det feminima i dem, och man tänker mer på klacken. De hänger också på till Kroatien.

    
20:- för tofflorna tillsammans och 50:- för kilklackarna.
Dags att Kila vidare! (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback