Belöningen!?

73263-112


Kanske är dessa underbara sandaletter belöningen för att jag är så duktig? Okej.. fatta mig inte fel nu men alla bör ju få belöning någon gång. Det är såhär att för det första fick vi betygen i engelska och svenska a i dag. Högsta betyget i båda. Åhh jag är så glad för det för jag har verkligen satsat. Svenska och engelska ÄR verkligen mina ämnen. Och så var jag hos läskiga tandläkaren och gjorde avgjutningar på tänderna inför den kommande tandställningen : / men det blir nog bra till slut.. om nåt år.
Fick skorna av mormor. De är knappt använda och deär köpta i New York. Det ballaste är ändå att märket heter Nicole precis som Nicole Richie! haha. Love to them and grandma!!

Och till Kattis vill jag ge extra många pussar - för hon har fått halsfluss. Hoppas att det går över snart älskling! Sådant är så surt nu innan skolavslutningen med... det är två dagar kvar i skolan nu!
Adiós!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback