Boklus

I dag ska jag ändå promenera ner till centrum och låna lite böcker. Är inget stort fan av bibliotheket, och känner mig ganska obekväm när jag är där, mellan alla hyllor och författarinitialer på väggarna. Men jag måste ta mig dit någon gång denna veckan och varför då inte i dag. Vi får väl se till att besöket blir så smärtsamt som möjligt. Jag vet inte vad det är med mig och bibliothek.. kanske går det över. Har i alla fall spanat in lite böcker på nätet som jag skulle vilja läsa. Även om jag inte är ett bibliotheksfan så är jag en bokslukare utan dess like och kan läsa ut böcker fort som attan om den är bra.

            
The devil wears prada,Bergdorfblondiner, Anybody out there?, Everyone worth knowing, Brokebackmountain

Vill ha alla på engelska. Mig spelar det ingen roll vilket språk det är, det går lika fort vilket jag än läser. Och varför inte träna upp vokabuläret inför tvåan? Jättebra tycker jag. Hoppas bara att jag får tag på alla. Får inte heller glömma att jag har en skuld på .. vad var det.. 6 kronor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback