En lista

Har man inget speciellt för sig så fyller man i en lista:

Vad är minst viktigt i en hel outfit? Inget! Allt är lika viktigt för att resultatet ska bli completed!

Vad är viktigast i en hel outfit? Detaljerna. Dvs små assocearer eller små frisyrknep.

Vilken storlek är du helst? den jag är.. 32-34

Vilken storlek är du? 32-34

Kurvig eller rak? Vad jag är? Jag är rak haha. Det är väl fint med någon blandning. Tänk Jessica alba. Men Elita är för mycket.

Kort eller långt hår? Mellan. Eller låångt utan uppklippning och mittbena.

Brunt eller blondt hår? Blont! Blondes have more fun!

Korta eller långa naglar? Korta söta små vällackade.

Extensions eller utan? Jag skulle allldrig göra extensions. I så fall med clips.

Vem är din förebild utseendemässigt? Nicole Richie! Det finns ingen annan. Söta modemedvetna flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback