Midsommar var i förrgår

Men jag rapporterar nu, två dagar senare. Jag hade på mig följande.
Gina tricot jeansen
Nytt linne från Mango
Guldkedja i midjan
Mycket glitter i ansiktet . Lägger upp bild senare då jag har fått dem.


Mycket trevlig kväll med massor av mat! Grillad entrecot och kyckling. Grillade charlottenlökar, tomater och paprikor. melon med skinka och grillad ost lindade i bacon. Färskpotatis. Snittar med skagenröra. Ja frågan är vad som INTE fanns på vårt bord. Just det, färska grönsaker med grönsaksdipp med. Alla blev stormmätta. Dvs jag, kattis, carro, ariana, sara och johanna. Vi hade det jätte kul. Sedan fest hos någon kille jag inte vet vem det var. Hem till kattis sedan för att äta sen sen efterrätt. Vit chokladmousse med limejordgubbar. Bara ett år kvar till nästa midsommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback