Shoppat billigt.

Jo igår va jag ju i stan. Hittade vad jag sökte. Allt kostade 150:- . I bland blir jag stolt över mig själv.

         
Införskaffat:
♥ Ett brunt basic linne från HM 49.50 (har nu grått, svart, vitt, brunt)

♥ En väska som är perfekt för mobil, plånbok, mp3, och solglasögon. Har sött innertyg och en söt design. Kostade 40:- på hm. (rea) Ämnad främst för semestern.

♥ Glasögonfodral. Finns det inga som passar får jag hitta något som funkar i stället. Pennfodral tror jag att det är egentligen. 30:- st från indiska. Ett för ett par som man har med sig i väskan. Och en stor där det får plats fler samtidigt som jag kan ha i resväskan. Nu repas de inte i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Käthe

Oj, vilka klipp!

Postat av: Julia

Käthe: Tack så mycket :) Visst är det kul nu på rean :)

2006-06-30 @ 19:21:05
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback