UPPRÖRD!


73263-129


Ja! Jag är minst sagt upprörd! Okej.. jag vet att detta är en modeblogg. Men som den forna fotbollspelare och den Fotbollssuporter jag nu ÄR så kan jag inte låta bli att kommentera matchen.
Fy skam! Att spela lika mot Trinidad var ju.. ja jag finner inga ord. Det är sådant man slår vad om på skoj där vadet är något otroligt pinsamt som man aldrig skulle tänka sig göra! ( Jag har dock inte slagit vad )
De felande länkarna:

Spelstrategin. Vad var det för plan att få in bollarna i mitten för bästa resultat?! Som om Sverige skulle ha chans? Fotboll går ut på att finna fria ytor och spela på bredden. Varje fotbollsspelare vet att man ska "dra ut" avstånden och spela på kanten. Dock är detta inte spelarnas fel, då de blivit tillsagda att spela på detta viset av Lagerbäck. Byt strategi, Lagerbäck! Och gör det NU!

Kim Källström, varför i hela hissingen satte de inte in honom tidigare!?? Är det bara jag som fattar at han är en klippa på mittfältet?! Att det är han som fördelar bollarna bäst!?! Och att det är han som SLÅR de bästa bollarna!? Kim är verkligen en klippa och han lägger sig inte för något. Han går in i en närkamp, och antingen får han med sig bollen oskadad eller så gör han det inte, men nojjar sig inte för att han fått en smäll. Nej! Jag vill se Kim från start!

Nervositet eller otur? Nej jag vet inte. Men av alla dessa bollar Sverige sprutade in mot mål förstår jag inte hur inte ens en enda kunde gå in.. för hårda bollar, för lösa, för sega, för slarviga... detta är väl det Sverige har övat på hela tiden?

Jag är mållös.. stunned! Bättre lycka nästa gång mot Paraguai.. och spelar de lika mot dem.. då ska jag äta upp mina skor. Nej.. det ska jag inte.... men det är lika illa.

Långt konstigt inlägg, måste inte läsas.. mest för avreagering!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback