Wow.. en lista!

Jag brukar absolut inte fylla i listor, även om det inte är så farligt. Brukar oftast inte orka bara. Men nu hittade jag en lagom lång och rätt skojjig från Sigrid (mycket läsvärd blogg ;) ) Varsågod den som vill läsa:

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En marinblå kavajliknande jacka från HM med stora knappar.
2. vad använder du just nu för skor? Vita tygskor, Blåa ballerinas. Nya skor är på ingång
3. favoritfärg på kläder? Det beror på årstid. Men vitt och svart är alltid säkra kort.
4. favoritmaterial på kläder? Ett tag älskade jag velour. Men nu gillar jag mest bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En bikini från HM som jag spanat på lääänge och mina flugbrillor. Men man vill alltid ha ett par loubotinisar :P
6. favoritaffärer? HM ofcourse! Även Vila, Indiska, Åhlens, Gina Tricot, Veromoda
7. favoritmärke?

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
En svart/ grön från Esprit
3. smycken? Mycket. Oftast mina favoriter: Silverring från italien, pilgrim och en från kattis samt mina Dyrberg Kern örhängen.
4. solglasögon? Just nu två stycken. Vita pilotbrillor och ett par bruna lita större shades. Nästa shoppingtur ska jag inhendla ett par vita myggbrillor.
5. nagellack? Just nu sitter det rött på. Men annars Mavalas Hong Kong nr 19 eller depends lila.
6. mp3? En creative
7. mobil? Sony Ericsson k500i ?

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Mobilen ligger där för tillfället. Och ett gammalt kvitto.
b) handväska eller liknande just nu? Oj! Jag säger bara orka…
2. vad är du beroende av? Just nu Nivea Creme för att jag blir så torr om läpparna när jag är sjuk.
3. vilken sorts lipsyl använder du? Tidigare nämnda och Ett rosa från Dove.
4. vad tror du på? Allt som inte är skit.
5. vad köpte du senast? Presener till min lillasyster.
6. har du nåt husdjur? Min syster har kanin, fisk och hamster. Men de är inte mina….
7. vad bor du i? Ett för tillfället grönt/rött/gult hus för vi målar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback