Mysig fredag

Det har verkligen varit sommarvarmt i dag och jag förstår fortfarande inte hur det kan ha gått så fort. Jag gick ju i vinterjacka för två veckor sedan! I dag tog jag och Tilda bussen till stan efter skolan. (Mycket varm buss, tänk hetta i Italien) I vilket fall. En del inhandlades. Tilda köpte en kort kjol, ett par svarta shorts, ett par skor (fast vita), 2 tröjor (eller var det tre). Jag inhandlade två linnen och ett diadem:

 Silvergrått sdendiadem från Åhlens

 Marin randigt linne med flätade band HM

   T-shirt. Vit silvrig med djup urringning bak. Blir fint när man är brun och fin. Gillar att man ser skulderbladen. Det känns så sommrigt. (Prickarna på ryggen har jag ärvt från pappa)

Sedan åkte jag och alla tjejer och hade mys på frökensudde (en sjö). Ha en mysig kväll alla. Adiós!


Kommentarer
Postat av: thilda

Vilken fin t-shirt med urringning bak! vart har du köpt den? =)

2006-05-11 @ 08:27:56
Postat av: Julia

Hej. Tack! =) Jag har köpt den på gina tricot. Kostade bara 150 :- Jag tror att den är ganska nyinkommen också, så den bör ju finnas kvar. kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback