Nya ägodelar

I dag bar det av till stan (igen). Jag har ju vart i stan rätt mycket nu det senaste. Men då har jag alltid haft någon annan att tänka på. Presenter och så vidare. Så i dag tog jag mig tid till mig själv. Bara mig själv. Detta var vad jag hittade:

        

En Dove summer glow - alla säger ju att den är så bra så jag gör väl bäst i att testa själv. Tjejen i butiken rådde mig till den mörkare varianten.. ett råd som jag följde.

En supersöt blus med knyt. Fjäderlätt och luftig. (ursäkta att jag bara har bikini under.) Den är lite in the style of Nicole. Och det gillar jag.

 In the syle of Nicole Richie?



Shopping den 26/5 med kattis

Då jag var och köpte present till mamma. Men vi kikade på shorts, jag och kattis. Och dessa ursöta (enligt mig i alla fall) röda shorts fick följa med hem. Mycket nöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback