Sverigelandskamp

I torstags var ju jag och kake på vip öppning av affären Grace i göteborg. (nu minns jag vad den heter) Karin köpte en jättesöt blus. Eftersom det var 15% rabatt kostade den bara 800:- . Jätte bra köp måste jag säga att det var!

I går blev det middag hos Jon. Mycket trevligt. Revbensspjäll med varma grönsaker och klyftpotatis.

I dag blir det landskap på ullevi. Hoppas att Kim Källström får spela och att det inte regnar på oss. Dock sitter vi (enligt pappa) under tak. I kväll blir det antagligen till att träffa Matilda. (om det vi sade i år fortfarande är aktuellt).

Men så måste jag städa mitt rum med. Och jag känner för en uppfräshning av garderoben. Så i dag ska jag först städa där och i morgon åker jag in till stan för att förhoppningsvis hitta lite att fylla den med. Jag har ju en del på min önskelista. Trevlig helgdag alla! Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback