Sweet comfy.

73263-27

Nicole är sweet and comfy i solen. Här i vit blus, slitna shorts, röda solglasögon och svarta allstars. Så här tycker jag att du kan fixa stilen...

 
Shortsen fixar du lättst genom att klippa av ett par jeans du redan har. Billigt och bra, äkta resultat.


 
Här en vit blus från Laredoute.


 
Converse skorna finns i dag på många ställen. Karltex, Nilson, Yoko Yap, Hollywood och sportaffärer.



          

Det vilktigaste med solglasögonen är inte att de måste vara röda som på bilden, utan enligt mig stora och gärna då färgade. Men mitt exempel ger ett par röda. Alla är från prestige som jag tycker om vääldigt mycket. Vill ha alla ur deras sommar kollektion. ( undantag för vissa)

Hur fixar du då lätt hennes FRISYR? För att slippa stå med en locktång (i fall du har rakt hår) Råder jag dig att ta mousse i hela håret (dvs den nedre delen, inte hårbottnen då det kan se fett ut). Ta en trattfön medans det är fuktigt och lägg håret i tratten. Föna med tratten tryckt mot huvudet och håret där i. Ta några partier i taget. Avstuta med att reda ut eventuella tovor eller för stora lockar. För ett fräsht resultat kan du ta glansserum i TOPPARNA. Har du inte det kan du testa med ex baby olja.

ADIÒS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback