Beauty me up!


    


Införskaffade i går lite nya skönhetsprodukter. Mascara är inte alltid jättekul att köpa, men man måste. Dior show blev det, och på köpet fick jag en Dior Kiss i miniformat! Det tackar vi för. Just den färgen hade jag inte heller. 245:- för diorpaketet.Hittade även ett läppglans som jag velat. Var inne på YSL, men det blev ett lyxigt rosa/persiko/orange från Guerlain. Smakar gott med! Haha! 225:- för det. Har också hittat ett underbart läppglans från Estée Laudier som jag önskat mig av syster i julklapp. Jag är lipglossaddicted.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vitt nagellack igen! såå fint det är

2006-11-24 @ 18:01:09
Postat av: Anonym

Yes! ;) Jag kör stenhårt på det.

Postat av: MAllanallanballans

Dior kiss är riktigt sött, och luktar gottigott :)

2006-11-26 @ 10:28:59
URL: http://uematsu.blogg.se
Postat av: Julia

uematsu: Eller hur. Precis som godis på tub :P

2006-11-26 @ 12:20:36
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback