Britney strikes again!!



Okej, nog för att Paris inte heller har valt det bästa ur hennes garderob denna gången, men Britney är ändå snäppet värre. Jag lovar att det inte är något emot Britney som person (så som man uppfattat henne alltså), det är bara kläderna. Whats up med sånadär remsandaler.. köp ett par pumps!! Och varför har hon på sig en barockkappa? :$ Minikjolen och flickt-shirten alá fjortis.. hur kom de in i bilden? Sist men inte minst.. brillorna?! 1, Är det sommar (i alla fall ljust?)? 2, Vad sa du att det var för färg på dem?
Okej.. nu har jag klagat klart för denna gången.

Kommentarer
Postat av: mamma 40

Det är väl inget fel å klä sig i minikjol ,med högaklackar ? Använder såna kläder rätt så ofta.

2006-11-30 @ 12:34:04
Postat av: Julia

Jag håller med dig. Kort kjol och högklackat kan vara en fin kombo som festkläder.. det är inte riktigt det jag "klagar" på här. Man brukar ju säga "less is more" eller "ta av dig en assecoar innan du lämnar huset". Min åsikt är att hon har för mycket olika stilar, och kanske inte sådant som faller just mig i smaken. Just my opinion. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback