Get to know me!

Sitter och fyller på magen med drömmar och päron efter shoppingrunda på stan. Hittade en lista hos Lisa och fyllde i på momangen.

1. Vad heter du?
Julia
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Cornelia tror jag.. eller Bianca. Därför ska mina barn få heta så ;)
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Hm.. vet inte. Men om jag var kille skulle jag heta Sebastian.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur
5. Vilken årgång är du? 89
6. Vart bor du? Göteborg
7. Bott utomlands? Nope!
8. Flyttat antal gånger? Aldrig
9. Vart skulle du vilja bo? London.
10. Vilken skolklass? Andra ring, gymnasiet
11. Vad du bli när du blir äldre? Hm.. butiksbiträde i fin affär, eller skribent eller journalist.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Kort svart trench från Hm med rundad krage.
2. Vad använder du just nu för skor? Just nu letar jag nya. Men lackballerinas eller bruna boots från förra året.
3. Favoritfärg på kläder? Oj. Det varierar. Men svart funkar alltid. och gammelrosa.
4. Favoritmaterial på kläder? Det blir nog 100% bomull.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ska införskaffa en Junkfood t-shirt snarast
6. Favoritaffärer? Raglady, Nk cocktail.
7. För hur mycket köper du kläder för i månaden? Det jag har i stort sett. Från 1000 till 2000 kr.
8. Favoritmärke? Friis and company
9. Vad har du för byxstorlek?Minsta, 24 eller 25
10. Vad har du för tröjstorlek? Minsta där med xs, s, 32, 34

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? litet, eller mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna? vitt och turkost
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? brunt, vitt turkost och en skvätt rosa
4. Favoritmöbel i rummet och varför? SÄNGEN! Den byter jag inte ut mot något!
5. Vad vill du ändra där inne? Vill (och ska snart) lägga trägolv. Tror att det skulle ge rummet ett lyft.
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) dator? nej
d) stereo? ja
e) telefon? nej
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? skog skog skog. och tomten så klart.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? sover, provar kläder eller sminkar mig. eller städar.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? min säng är väldigt smal.. så det blir oftast bara jag.
10. Favoritpryl i rummet? Älskar min vouge tavla

GREJER
Plånbok: Esprit
Smycken: Olika. Dyrberg Kern, pilgrim, Nk cocktail och snöörhängen
Solglasögon: Budgetvarianter från HM
Underkläder: HM
Nagellack: Too many!! Rött, lila, vitt, svart eller metallic rosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback