Serie. Candy for the lips. Del 1

Jag är en sucker för allt man kan ha på läpparna. Jag är riktigt addicted i lipgloss och läppstift. Smakar dom gott är det ett himla plus det med. I denna serie tänkte jag först visa mina egna. Men även visa de som står på min önskelista, lite tips och råd från egna erfarenheter och ja.. läppglans i övrigt. Hoppas det smakar!


    


Mina favoriter är dessa. Jag förvarar dem i skålar på mina sminkhyllor. De jag inte använder lika mycket har jag i necessärer.

♥ Mina favoritläppstift är båda rosa. Det ljusare kommer från Max Factor och har namnet Shell shimmer.
♥  Det starkare rosa är från kanebo.

♥ De lite enklare varianterna jag gillar är ett i orange från Rimmel. Det doftar hur gott som helst (och smakar, haha).
♥ Som basiclipgloss funkar fahtiskt vissa av HMs, detta genomskinliga har pensel i tuben vilket gör det lätt att applicera, men det sitter inte så länge. Tur att de är billiga då.
♥ Det tredje med guldglitter är från Rimmel det med och heter Vinyl Stars. Har en fräsh citrus doft och funkar jättebra till många tillfällen.
♥ Det nyaste är från Guerlain och är heeelt fab! Flaskan är så lyxig och det sitter som en smäck!
♥ Mitt ljusrosa Dior kiss införskaffades i somras och är en klar favorit den med. Färgen är himla söt och lagon utstickande.
♥ Den lilla glittrande dior kiss medföljde min mascara. Glittrar något ofantligt! Absolut något för den som vill skina på nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback