work work .. more work

Jo, i dag är det en jobbig läx och jobb och stök dag. Längatar förbaskat till helgen. Hoppas att jag får köpt golv på lördag till rummet.
Kommer också att vara pank snart. Justin biljetten ska betalas i morgon, där rök 520:-, ska införskaffa min Junkfood-tee i morgon där rök 375:-. K fyller år om en och en halv vecka.. det är vad lönen på lördag går till. Men man får väl vara pank i bland. Eller?

Dagens att göra lista:
∞ Matteläxa - en sida
∞ Rätta matteprovet
∞ Läsa islams sharialagar och utvärdera
∞ Läsa Romeo och Juliet och samla personbeskrivningar
∞ LOST klockan 21.00
∞ Städa rummet

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller med om att det är jobbigt med läxor. Man får ju nästan ingen tid över till annat :(

2006-11-08 @ 18:58:14
Postat av: Julia

Sandra: Ja, precis så känner jag nu då det tagit mig 2½ timma att färdigställa en av läxorna. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback