Mer och mindre

I dag blev det inte mycket bloggat här. Men det är så det är med min blogg. Vissa dagar blir det mer skrivet och andra mindre till nästan ingenting alls. Har ändå för vana att trots brist på idéer eller ork klicka in mig och lägga upp ett litet hej. Som detta. I morgon blir det sovmorgon och två lektioner. Sedan ska jag in till Göteborg och klippa mig. Det blir på frisörcenter och inget märkvärdigt. Ta bort det slitna men lämna så mycket som möjligt på längden och inte göra några nya etapper. Bara "förnya" dem jag redan har. Hinner jag så lägger jag upp outfitbild, ny del i min serie (i morgon blir det en vintrig färg i så fall), och såklart bild på nya frillan. Hoppas att det går bra. Brukar inte gilla att klippa mig innan man vet vad det är för frisör. Men annars är det härligt härligt! Godnatt pussar Chiwoww! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback