Serie. Mina nagellack. Mina smycken. Del 4

I dag visar jag mitt vita nagellack. Vitt ät himla fräsht och är en lite udda färg på naglarna som blivit populärt bland en del nu det senaste året. Jag är besatt av mitt vita från Mavala.


       
 


Tillsammans med mina vita naglar visar jag mina använda oanvända smycken, det är dem som jag använt flitigt innan men nu bokstavligt talat lagt på hyllan för ett uppehåll.
Jag förvarar dem i en hyfsat stor glasburk uppe på min garderob. Halsbadet med de rösa stenarna har jag fått av min syster och det med beiga pärlor är från min mormor. Träkulorna är köpta på åhlens för ett år sedan. Det är blandannat med som ligger i min burk. kanske plockar jag fram dem igen om ett tag, när de känns mer aktuella.


Kommentarer
Postat av: Anna

såå snyggt med vita naglar!

2006-10-07 @ 20:13:14
Postat av: Julia

Det är min favorit! jag tycker att det är kul att det på senaste tiden blivit mordernt med lite speciella färger och inte bara rosa :) eller hur?!

Postat av: Anna

Ja visst är det kul!

2006-10-07 @ 22:10:32
Postat av: Julia

Anna: Undrar just vad som blir nästa utstickare.. chokladbrunt?

2006-10-08 @ 16:12:46
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Anna

hihi ja varför inte? Har alltid varit svag för blått nagellack jag med, nåt du gillar?

2006-10-26 @ 21:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback