Serie. Mina nagellack. Mina smycken. Del 1

Vill du inte lacka lila, svart eller klarrött i höst? Då tycker jag att du ska lacka gammelrosa. En höstig färg som ändå är.. ja just det.. rosa! Eftersom att den går lite åt det gråa hållet.

       


Denna färgen heter Porcelain nr117 och kommer från Isadora. Jag gillar mest att lacka med sådant som syns men i bland vill man ha ett lugnare alternativ och då är detta perfekt nu i höst enligt mig.
Smyckena jag valt till går i silver och rosa. Örhängena och halsbandet är från pilgrim och ringen är en gåva från en vän.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken bra ide' du kom på! Fungerar perfekt som inspiration.

2006-09-21 @ 20:59:44
Postat av: Julia

Anna: Vad glad jag blir för att du gillar det :) Hoppas att det är fler som uppskattar det! kram.

Postat av: Anna

Vilken färg tycker du är finast på naglarna? själv tycker jag vitt eller genomskinligt är bäst. Men alla andra färger är snyggt med, för jag är tokig i nagellack!

2006-09-23 @ 11:41:58
Postat av: Julia

Anna: Jag har många favoriter. Men just nu är det vitt. :)

2006-09-23 @ 13:37:04
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Anna

Verkligen fint! ser fram emot del 2

2006-09-26 @ 14:50:43
Postat av: Julia

Anna: Det komemr i dag eller i morgon. För nu har jag lackat om :)

2006-09-26 @ 17:03:46
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback