Serie. Mina nagellack. Mina smycken. Del 2

Och denna gången är det svart som är på tapeten. Jag själv är väldigt keen on svart nagellack. En liten modigare variant av plommonlila (som också är himla fint).


    


Mitt svarta lack kommer ifrån Mavala. Bäst i test enligt mig!
Smyckena är alla från pilgrim och i dag har jag inte valt svart som skulle matchat. Utan Mina finaste färgglada smycken till. Det blir en himla härlig chick kontrast. Förutsätt att man inte har mycket färg på kläder i övrigt till. Not too much!! Jag tycker att det är viktigt att man kombinerar den med en chick stil. Risken är annars att man får stilen halvpunkare (vilket också är en stil, men inte den jag är ute efter.) Stilikonerna för att använda svarta lack är såklart Nicole Richie, Kate Moss och Sienna Miller. Inspireras av dem!


 Nicole Lackar Svart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fint som vanligt!

2006-09-26 @ 19:54:56
Postat av: Julia

Anna: Vad kul att du är nöjd igen. Var lite skeptisk, för denna kameran tar inte lika bra bilder som den jag pajade. Men det fixade ju sig rätt OK. Uppskattar ditt stöd :) Kram!

Postat av: Anna

Vilken kändis tycker du har dom finaste naglarna?

2006-10-01 @ 09:21:22
Postat av: Julia

Anna: Det måste ändå vara nicole richie. Hennes är alltid så välvärdade vare sig det är paparazzi bilder eller från röda mattan. Korta och squared formade! :) Vilken gillar du?

2006-10-01 @ 11:02:16
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Anna

Tycker också att nicole har dom finaste naglarna! Speciellt när hon har vitt nagellack.

2006-10-01 @ 16:35:04
Postat av: Julia

Anna: Håller med! Håller med och Håller med! :)

2006-10-01 @ 21:21:23
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback