Glad valborg!


För mig innebär denna lediga förmiddag pluggande. Filmkunskap med andra ord.

Planerar som en galning inför min big shoppingday om nu mindre än en vecka. Jag vet inte om jag berättat, men jag har hållt mig från stan riktigt länge nu. För att spara ihop en hel del och sedan verkligen ha en shoppingdag! Med lunch och fika inkluderat. Det blir alltid en sväng till stan efter skolan på en halvtimma nu för tiden, och jag saknar hur det var förr då jag hade tid att gå en hel dag och sedan komma hem med händerna fulla av kassar. Detta kommer med andra ord bli min biffiga vår/sommarshopping.

Längtar!

Och så längtar jag efter detta så otroligt mycket - 25/6 Justin Timberlake futuresex loveshow!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevligt att du börjat blogga lite mer nu! :)

2007-04-30 @ 17:09:11
Postat av: Julia

Ja vad kul att du tycker det! :) det tycker jag med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback