Attending to a Glöggparty?

image794

Ska du på glöggparty i år? Med risk för att ingen annan i min bekantskapskrets skulle anordna ett tog jag saken i egna händer och fixade ett själv (Glöm inte tjejer - på tisdag! ;) Snyggast är att anpassa klädseln efter årstid och högtid och bära något ju(v)ligt och varmt. Det ska jag göra! :D

Väska från Be & De - Matcha Polokoftan med en svart väska (som såklart matchar skorna) med volanger på. Perfekt att hänga på axeln då händerna är fulla med glögg och lussebullar.
Polokofta från Moshino Cheap and Chic - Färgglatt tycker jag är kul, då man sticker ut. Matcha julgranskulorna helt enkelt! Just denna skulle jag byta ut nästan vad som helst i min garderon för att få! Någon? ;)
♥ Nagellack Chanel - Lila matcht med lila i all ära, men den härligaste matchningen är med exempelvis rött.
Heels Marni - Ja vad ska man säga, bollen är rund och högklackade Marni är högklackade Marni. ;) Stick upp över mängden och mingla loss!
♥ Kjol från Chloé - Har vissa likheter med min nyaste från HM. Härligt "grov" men samtidigt söt. Rosetten fulländar en chic outfit.

Hur vill du se ut på årets glöggparty?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback