Hårresande

image795

Jag är 100% medveten om att mitt hår behöver klippas. Jag tror jag slår världsrekord i antal kluvna hårtoppar. Här är mitt dilemma; mitt hår består av två etapper. Det är hellångt undertill och så har jag en etapp typ på mitten som jag ska få att växa ut för att det ska bli jämlångt (är inte redo att kapa håret där ännu - det blir för kort). Mellan dessa finns de slitna topparna. Huva. Hur skulle det bli om man klippte upp håret lite mellan dessa längder och på så sätt inte klipper upp mer ovanför och samtidigt behåller så mycket längd som möjligt? Notera att mitt hår redan nu är tunnt och skört. Blir resultatet flygigt?

Måste bestämma hur jag ska klippa, för klippa måste jag.
Och det vill jag ju ändå! Ska iså fall försöka få en tid hos Luisa innan jul. Omöjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback