Thank God It's Friday

Imorgon jobbar jag igen. Därav lugn kväll med mys framför Idolfinalen. Vem vinner? Jag vet inte. Det skulle vara så härligt på något vis om Marie vann med tanke på alla fördomar och skriverier som vart kring henne.. men å andra sidan brukar det gå bättre för tvåan efter idol. Och Amanda är inte fy skam..

Mormor kommer på besök (eller hon praktiskt taget bor här om fredagarna ;) och så kommer M och äter hos oss med. Kul! Jag känner verkligen att jag behöver denna helgen, för det har snurrat mycket i mitt huvud denna vecka. Mest skolrelaterat. Nu ska jag stänga av skolhjärnan så mycket jag kan. Nästa vecka ska bli bättre!

Ska försöka hinna baka lussebullar och dylikt med.
Vad gör ni i helgen? Något att se fram emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback