Välkomna till familjen

image789


       

Ja vi är en färgglad och blandad skara; jag och mina kläder. Dessa plagg har fått följa med hem de senaste shoppingturerna..

♥ Röda strumpisar i nylon. Härligt mjuka och täta. Lagom röd färg. Jag dissade Gina Tricots variant och tog ett par från MQ. Topeco tror jag märket hette. 

♥ Hänger denna klänning (en sådan variant jag letat efter i flera månader känns det som) och skräpar till halva priset och i rätt storlek så finns inget annat alternativ än att köpa. Blir galet snyggt ihop med lila eller röda strumpisar. Tro mig! (Från HM)

♥ På Urban Outfitters hittade jag denna tee från Junkfood. Bryter snyggt till kjolen i rutan intill eller matchas perfekt till ett par slitna jeans. 

♥ Kjol från HM i Sthlm. Härligt tjock och fodrad. Egentligen skulle jag ha en svart i bomull, men det kanske det också blir.. förr eller senare..

♥ Polokofta1: Svart tunnare från HM
   Polokofta 2: Grå lite tjockare från Zara. 149:- /st.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback