X-mas

Som synes har det blivit jul här på bloggen, och mig ser ni i alla fall för tillfället i den lilla guldramen till höger med två av årets klappar i famnen. Klassiskt Musse Pigg rött och grönt fick det bli. Hinner (och kan) jag så kanske det kommer upp fler dekorationer här. ;)

Nu är i alla fall julstjärnan i mitt rum upphängd, och snart ska jag skriva inbjudningar till min julfika. Juligt värre, vi kanske ska slå till med lite Tommy Körberg när vi ändå är i gång?

Har ni börjat julstöka? 

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag har inte inhandlat så mycket egna julpynt ännu. Men två ljusstakar, en vanlig och ett hjärta står och lyser så fint i fönstren. :)
Julgardiner, adventsstjärna och julduk har tänkts inhandlas. Sen har jag köpt saffran. Nån dag ska jag ge mig på att baka lussekatter. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback