Åh, äntligen lov!

I dag är första dagen på lovet, vår klass slutar två dagar för alla andra. Så skönt!
I dag ska jag ha för mig lite saker här hemma:

  • Städa rummet
  • Planera inför söndag (ska till lager157, måste se över garderoben innan)
  • Planera inör i morgon (ska på genrepet för melodifestivalen, vad ska jag ha på mig?)
  • Måla naglarna, vita!
  • Klaga över tandställningen (pain!!!)
  • Fundera över om jag vill ha den röda skinnväskan från HM (för 750:-) (Loveli!)
  • Dricka massa god hemmagjord latte!
  • Inte glömma att vattna blommorna!
  • Städa garderoben, när jag ändå är i farten.

Mer? Blogga!


Kommentarer
Postat av: Sandra

vad är det för lov? :)

2007-02-08 @ 17:38:16
Postat av: Julia

Nu är det sportlov som gäller! Man ska väl åka skidor och sporta antar jag, med tanke på namnet.. men jag kompenserar den obefintliga snön med shopping ;) kram.

Postat av: Sandra

Jahaa, har ni redan sportlov? :D haha precis, shopping är bäst :D kram

2007-02-08 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback