Booktalk



Läser för tillfället Sushi for beginners, för skolan.
Höll på med min The truth about diamonds,
och eftersom att SFB är så tjockhinner jag inte läsa
båda samtidigt. Tiden finnes inte.Har ungefär två
tredjedelar kvar i TTAD, och snart halva kvar i SFB.
Har lagt upp ett lässhema så att jag blir klar med
Sushi på tisdag om en vecka. 37 sidor om dagen.
Efter det ska jag läsa ut The truth about diamonds
och sedan läsa harry Potter 5 en gång till, känner
att jag måste fräsha upp minnet nu då bion kommer
i april, vad jag jag har hört. Nu in i boken!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ang. desperate hiousewives...
Tror att det finns i dom flesta CD affärerna eller på cdon.com. ´Har första sesongen hemma och jag kan ju säga att jag sett den ett antal gånger:)
kram

Postat av: Julia

Åh, tack för tipset. Det ska jag spana in :) kram.

2007-02-12 @ 16:14:32
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback