Doppa naglarna i tenn

 
Jag undrar just om det verkligen fanns någon designer som inte visade upp något metallic under modeveckorna. Som jag påpekat innan tror jag starkt på silver i vår och sommar, då bronze och guld har haft sin guldera. Silver is the shit. Nästa steg, som inte är för svårburet, bara man håller det fräsht, är silvrigt nagellack. Chanel är drömmen (chanel som för övrigt flitigt visade upp lacket under modeveckan i Paris), och effekten som sökes är väl egentligen smält tenn. Tjockt och fyllig silver. Men mitt tips; vill man inte pröjsa dryga 200:- för ett nagellack så prova mavalas silvriga. Precis som jag gjort i dag. 35:- för ett lack som är klart godkännt. Reultatbild kommer i morgon. 

   73263-360      



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad kul! Väntar med spänning på resultatet.

2007-02-27 @ 15:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback