Gaah!

Fick nog det största åka till stan rycket någonsin nu när jag fick syn på denna kreation. Och gissa.. visst är den från TopShop. De har så mycket fint på siten, men väl i affären hittr man ju ingenting. Funderar på att ringa ocg höra om dom har denna inne så man vet om man bör åka in eller inte. Förresten tänkte jag ju spara lite nu, för att slippa vara sådär hemskt pank i slutet på månaden. Jag fick ju mitt studiebidrag nyss. Men å andra sidan, varför spara på en massa papperslappar.

Och just det.. jag tror jag har bestämt mig att lägga undan fyra löner nu framöver för jag ska köpa ny mobiltelefon. Undrar om det kommer funka..



Pocket Vest Top

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt=)

2007-02-28 @ 10:35:31
Postat av: Anonym

Eller hur! Men hittade bara en i gult i affären.. så jag väntar. :D

2007-02-28 @ 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback