Liten lista innan läggdags.

Namn: Julia
Kön: Tjej

Ålder: 17, arton om sisådär 50 dagar! Jihoo!

Längd: 165. Precis på medellängden
Smeknamn: Jullan, Bulle, Julle. Men oftast bara Julia.
Hårfärg: Blondie.
Ögonfärg: Blå

Har du någonsin
Ätit sushi:
Nej, men vill väldigt gärna testa.. tror jag..

Varit ihop med någon som varit otrogen: Nope.
Klättrat på berg: Ja, små berg
Sett vita huset: På bild? Räknas det?

Antingen eller
Kallt eller varmt: Värme. Om det finns en pool nära till hands.
spets eller satin: Beror på tillfälle. Men i vår regerar spetsen klart!
Svart eller rött: Svart, det matchar allt.
Regn eller snö: Snö. Regn är för blött.
Rosor eller tusensköna: Rosor är fina.
Vår eller höst: Vår, för vem fyller år då???
Matte eller engelska: Haha.. matte! Eller inte! ENGELSKA hjärta MIG!

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Njae.. inte så.
Vet den om det: Det är det jag inte är så säker på.. bra eller dåligt?
Vad tittar du på hos en man: Utseendet i helhet, magen, och charmen.


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: Japp

Bråkat med en kompis: nehe

Gillar du att:
Ge kramar: Ja! Alltid!
Ge massage: Nej.. men jag gör det ändå.
Gå promenader i regnet: Nej. Blir bara blöt om fötterna.

Övrigt
Vad gjorde du förra sommaren: Var på landet och i kroatien.
Svär du för mycket: Ja, och det är jag nöjd med :P haha
När duschade du senast: två timmar sedan.
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen
Vad är bredvid dig just nu: en kamera
Saker på skrivbordet? kamera, lampa, dator och telefon, och ett usb minne.

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): vitt kalt och tråkigt.
Vad var det sista du åt: en ostmacka. lyxigt va?!
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Någon som vill göra detsamma med mig.
Har du en lavalampa: nej.. och har aldrig haft.
Hur är vädret just nu: Blaskigt.
Vad gjorde du igår kväll: Var hos K och kollade på TV och myste.
Vem pratade du sist med på telefon: Mormor ; P
Vad gör dig glad: Bra shopping och min familj och vänner.
Vart skulle du vilja du åka: London.
Vill du ha barn: Jo det tror jag.

Vad ska dom heta: Camille, Bianca, Hedwig, Smilla, Tindra, Cornelia. Men inte så många bar för guds skull. Och jag har bara tjejnamn också.. stackars pojke.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback